KAYLAND Dámské trekové boty ALPHA WS GTX grey/peach - šedé
Kód: 102024/37 102024/37- 102024/38 102024/38- 102024/39 102024/39- 102024/40 102024/40- 102024/41 102024/42 102024/42- Zvolte variantuDetailní popis produktu
Svršek vyrobený ze semišové kůže a vložek ze syntetické tkaniny dokonale obepíná chodidlo, a to díky podrážce navržené tak, aby odpovídala jeho ergonomii.
Asymetrické šněrování a klínek poskytují lepší míru přesnosti díky dokonalému obepnutí během pohybu. Lehký EVA klín ideální pro dopad na zemní rozptyl. Specifická podešev Vibram Multiverse pro smíšený terén, s funkčním vzorkem i pro dojezd, s maximální přilnavostí na patě a plnou špičkou pro bezpečnost při lezení.
Specifikace:
Materiál: semiš + textil
Podešev: Vibram® Multiverse
Výztuha: SOFT
Podšívka: GORE-TEX Extended, comfort footwear
Mezipodešev: Moulded EVA Bi-Density + ESS
Stélka: PU Open Foam Moulded + Fabric
Hmotnost: 660 g (pár - vel. 5/38)
Doplňkové parametry
Kategorie: | TREKOVÉ BOTY |
---|---|
Pohlaví: | Ženy |
Výška boty: | Nízká |
Materiál: | Kůže |
Šířka bot: | Normální |
Membrána (voděodolnost): | GORE-TEX, Membrána (voděodolnost) |
Barva: | Šedá |
Hmotnost/pár (g): | 491 až 750 g |
Šněrování: | Tkaničky |
Kategorie (skupina) bot: | A/B-lehká turistika |
Druh produktu: | Obuv |
#sizes_table#: | /velikostni-tabulka-kayland/ |
Příběh firmy Kayland® sahá až do roku 1971, kdy Giovanni Bittante založil významnou společnost zaměřenou na výrobu bot. Specializuje se na technické boty, boty pro horské a venkovní aktivity.
Společnost úzce spolupracuje s týmem profesionálů: Kayland® Professional Team, aby předvídal trendy na trhu a zároveň realizoval nové produkty, které zůstávají na špičce v oblastech trhu, kde je společnost Kayland® přítomna.
Od března 2013 je Kayland® součástí skupiny M.G.M. Společnost M.G.M. vznikla ve městě Montebelluna (TV) v roce 1982. Po mnoho let vedla významné projekty a spolupracovala s předními světovými značkami v oblasti sportu a sportovního oblečení.
Do procesu výzkumu společnost stále více zapojuje horské profesionály a sportovce z celého světa, aby nejprve přispěli do procesu výzkumu a vývoje. Tito lidé jsou také poté zapojeni do dalších akcí týkajících se jednotlivé propagace značek.