Direct Alpine
V současnosti je Direct Alpine s.r.o. 100% českou společností, se 100% českým kapitálem. Více než 95 % modelů kolekce DIRECT ALPINE je produkována v Evropě.
Naším motorem je hledání nových funkčních materiálů a technologií, které budou přínosem našim zákazníkům. Oblečení značky DIRECT ALPINE dodáváme partnerům prakticky do všech evropských zemí. Zejména naši dlouholetí švýcarští, němečtí a rakouští odběratelé oceňují zejména funkčnost našich produktů, kvalitu a servis, který k oblečení poskytujeme. Dodáváme i na světové trhy, pro nás trochu exotické, a to do Japonska nebo Chile. V rámci mírných modifikací našich výrobků jsme úspěšně realizovali tendry/zakázky pro Horskou službu ČR, Krnap, Hasiče, a mnoho dalších státních i soukromých firem. A nelpíme jen na našich designech. Po několik sezón jsme dodávali nejvyšší řadu sjezdařského oblečení pro švýcarskou firmu dle jejich designu.
Naše kolekce je i nadále koncipována především jako účelová, s technickou propracovaností a osobitým designem. Při výrobě využíváme otestované funkční materiály a osvědčené technologie výroby, které eliminují možnost selhání produktu. Především u řady Mountain Top jsou často použity kombinace těchto materiálů s cílem dosažení co nejlepší funkce výrobku. Přitom ale klademe důraz na kreativní a aktuální design.
Díky výraznému zájmu koncových uživatelů o naše nevšední modely můžeme upouštět od kompromisu a držet se naší strategie - naplno vyvíjet účelové a praktické produkty, které dokonale vyhovují příslušnému použití. Nekonečnou inspiraci a náměty pro další inovace získáváme jak z vlastních zkušeností při provozování našich koníčků ve skalách, na horách , zavěšení pod padákem, tak ze spolupráce s řadou předních sportovců a špičkových horolezců, kteří oblečení DIRECT ALPINE testují v praxi.
Ve své podstatě jsme stále malá rodinná firma. Kolekce DIRECT ALPINE nemá v katalogu tisíce položek, nevyrábíme statisíce kusů a nemůžeme na zákazníky působit brutálním masivním marketingem jako nadnárodní korporace. Zato se do detailu věnujeme každému produktu. I v této globalizované tržní době stále představujeme hodnoty, které vždy byly outdooru vlastní – dobrodružství, přírodu, čistotu, svobodu, přátelství.